Recalls and faults: Mercedes-Benz W639 Vito Van (2004-14).

This can be attributed to many reasons. ... I’m looking at a 2012 116 crew bus so i can chuck kids and bikes in the back. hi im new to this forum . Qualification for membership is for owners of such cars and true enthusiasm for the marque. Joined: Jun 29, 2017 Car: merc vito 115cdi.

Mercedes-Benz Vito/Viano W639 è uscita sul mercato nel 2003 sostituendo la precedente Mercedes-Benz Classe V/Vito W638.E’ la seconda generazione del modello. Membership is extended to non-owners with a genuine interest in the best engineered car in the world. Mercedes-Benz Vito 112cdi Marco Polo 12 Mercedes Viano, Vito, V-Klasse & Citan Forum.

View the full facts for the W639 Vito 116 CDI BlueEFFICIENCY Facelift which was produced in 2004 - 2014. Mercedes-Benz Owners (MBO) Forum, exists for the benefit of owners of Mercedes-Benz cars. It may take a fair amount of troubleshooting to arrive at the exact cause.

View online or download Mercedes-benz Vito 111 CDI/BlueTEC Operating Instructions Manual Includes model range, engines, transmissions, safety equipment, crash testing, features and updates.

Messages: 2. Other models from V Class range can be shown. Facts include Miles Per Gallon (MPG), BHP, Torque, 0-60 times and more. Read a 2012 Mercedes-Benz Vito review from a real owner. Det er utrolig tregt til å legge drift på framhjulene, så som regel så er det bare å drite i å kjøre/rygge inn på de plassene hvor jeg kommer inn med Transportere'ne eller HiAce'ne vi har. Mercedes Vito – Would you?? Useful Links. I purchased my Vito 115cdi last year after having little vans but decided I needed something a bit bigger I always liked the Vito,s .

Below are frequently asked questions on issues relating to Mercedes-Benz Vito that have been answered by the Experts. Find out what it's like to drive, and what problems it's had. Hei, Jeg har en 2012 Vito 116 4x4 og må si jeg er utrolig skuffa over hvordan 4x4 systemet på denne virker. Mercedes-benz Vito 111 CDI/BlueTEC Pdf User Manuals. mercedes vito problems Discussion in 'Engine' started by kevb918, Oct 10, 2018. kevb918 New Member. One of the common problems to occur with the Mercedes-Benz Vito is failure to start.